Friday, January 21, 2011

antara kawan2 aku yang dah jadi bini orang

 majlis perkahwinan iekin & syuk


 majlis perkahwinan pah & zul


 majlis perkahwinan lia & kamal

 majlis perkahwinan yat & adam


 majlis perkahwinan kak aida & husband


 majlis perkahwinan kak ika & husband


majlis perkahwinan zainab & husband




gambar-gambar di atas adalah sebahagian daripada kawan2 aku yang dah jadi bini orang..
yang tertera ada nama husband dorang skali tu adalah kawan2 sekolah aq..
kebetulan dorang kawin pada umor 19 & 20tahun..

yang nama husband tak tertera tu akak2 time aq bljr kat giatmara,bljr kt sek men & time aku bekerja..
umor dorang time kawin aku xtau plak (xsempat nak tanya..hehehe)


TURN AKU BILE PLAK YE
EeMmm..LAMBAT LAGI KOT
bak kate mak aku "belajar dulu baru fikir nak kawin"

COMING SOON
:: ika,ujirah,aisyah ::

apa-apa pon aku doakan korang semua bahagia didunia & di akhirat kelak
bersama dengan pasangan korang masing2
dan dikurniakan anak yang soleh & solehah
AMIN...

No comments:

Post a Comment